فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

راه های ساده برای بازی و سرگرم کردن گربه با وسایل ساده و ابتدایی!

خیلی از افرادی که گربه دارند سوال می کنند که چگونه با گربه خود بازی کنیم؟ بازی کردن با گربه ها ساده تر از چیزی است که فکرش را بکنید. گربه ها شیفته وسایلی هستند که بتوانند با آنها بازی کنند و از چرخ زدن و گشتن اطراف شما لذت می برند. ساده ترین اسباب بازی های گربه می تواند سرگرم کننده ترین برای آنها باشد باشد. از بین وسایلی که دور می ریزید هم می توانید اسباب بازی های ساده ای برای بازی گربه خود بسازید. در این مقاله از مجله پت خرید به چند مورد این وسایل اشاره می کنیم تا برای بازی کردن با گربه خود از آنها استفاده کنید.

 

بازی با درهای رنگی بطری

گربه ها با درهای رنگی بطری های شیر مانند توپ بازی می کنند. شما می توانید از پت شاپ ها توپ های بازی برای گربه خود بخرید اما چرا این اقدام را انجام دهید در حالی که درپوش های رنگی بطری ها می تواند به همان اندازه برای گربه شما جذاب باشد؟ درپوش های رنگی از بطری های شیر، دارو، نوشابه و… یافت می شوند. قبل از اینکه این درپوش ها را در اختیار گربه خود قرار دهید آن را بشویید و از تمیزی آن اطمینان حاصل کنید.


نخ های بافتنی و بند کفش

باور کنید تمامی گربه ها از بدو تولد عاشق بازی با نخ های بافتنی و رنگی هستند. گوله نخ کاموایی می تواند تا ساعت ها گربه شما را سرگرم کند. شما نیز می توانید با کمک این نخ ها با گربه خود بازی کنید و از حرکت های جالب و خنده دار او لذت ببرید.

حتما این مورد را امتحان کنید! داخل خانه کفش بپوشید و در حالی که بند کفش هایتان باز است راه بروید! البته مراقب باشید زمین نخوید!

شاید برایتان جالب باشد بدانید: اسکرچر گربه چیست؟ کاربردها و مزایای اسکرچر برای گربه ها

 

کاغذ های باطله و روزنامه

گربه ها علاقه دارند کاغذ های روزنامه را با خود حمل کنند. آنها زمان زیادی را صرف می کنند تا روزنامه را با پنچه ها و دندان هایشان تکه تکه کنند. البته شاید کمی خانه را کثیف کنند اما ارزش دارد که گربه تان را ببینید که چه لذتی از این بازی می برند.

 

دستمال توالت!

مقداری دستمال توالت تمیز را جدا کنید و آن را به شکل توپ در بیاورید و ببینید گربه هایتان چگونه آنها را از هم جدا می کنند! البته بعدا آماده جمع کردن تکه های دستمال باشید. این یکی از ساده ترین و کاربردی ترین اسباب بازی های گربه تان خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه: راه هایی برای جلوگیری از آسیب زدن گربه به وسایل خانه

 

کمربند و تمرین شکار برای گربه ها

گربه های ما دوست دارند زیر تخت پنهان شوند و ناگهان برای گرفتن کمربندی که ما برایشان از بالا آویزان کرده ایم بیرون بپرند. کمین کردن و شکار وسایل مختلف بازی محبوب گربه ها است. با این کار هم غریزه شکار گربه خود را سیراب می کنید و هم بازی خیلی جذابی با او انجام می دهید که هر دو از آن لذت خواهید برد.

 

توپ بازی با توپ های فومی

توب بازی یکی از سرگرمی های مورد علاقه بسیاری از گربه هاست. در مقابل گربه چند بار توپ را به زمین بزنید تا گربه شاهد برگشت توپ پس از برخورد با زمین باشد، بعد خواهید دید گربه هم این کار را امتحان خواهد کرد!

پیشنهاد مطالعه:

پنهان کردن اسباب بازی ها

یک نکته قابل توجه دیگر در مورد اسباب بازی گربه ها که گاهی ما را شگفت زده میکند این است که بعد از مدتی همه اسباب بازی هایی که با گربه داده ایم ناپدید شده اند! می دانیم که توپ های کاموایی و درهای بطری زیادی در اختیار گربه گذاشته ایم اما اثری از آنها نیست! پس شروع به جستجو میکنیم و در اوج نا باوری در می یابیم که گربه آنها را در کشوی میز آشپرخانه یا زیر مبل و … پنهان کرده است! گربه ها علاقه زیادی به پنهان کردن اسباب بازی های خود دارند.

 

سخن پایانی

امیدوارم این مطلب در مورد بازی کردن با گربه با روش های ساده برایتان مفید بوده باشد. چنانچه شما نیز نظر، پیشنهاد و یا تجربه ای برای بازی با گربه ها دارید در بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

پت خرید را دنبال کنید :‌
3.7 15 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک‌گذاری
اشتراک در
اطلاع از
guest

3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
معصومه
معصومه
2 سال قبل

گوله کاملوا بسیار خطرناک هست چون هر بار که گربه لیس میزنه مقداری از پورز اون به گلو و سیستم گوارشش می‌ره و تشکیل گوله مویی و انسداد روده و عدم توانایی در غذا خوردن میشه … حتی ممکنه قسمتی شو کامل بخوره و خفه شه

29
2
trackback

[…] پیشنهاد مطالعه: راه های ساده برای بازی و سرگرم کردن گربه با وسایل ساده و… […]

trackback

[…] پیشنهاد مطالعه: راه‌های ساده برای بازی و سرگرم کردن گربه با وسایل ساده … […]

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x