فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
گربه در حال غذا خوردن از ظرف پلاستیکی

مشکلات ظرف غذای پلاستیکی برای گربه

یکی از ظروف غذای مخصوص گربه که توسط صاحبان گربه زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، ظرف های غذای پلاستیکی هستند. این ظرف ها قیمت مناسب، طراحی زیبا و رنگ های متنوع دارند به همین دلیل بسیاری از افراد تصمیم می گیرند از این ظروف برای گربه خود استفاده کنند. در این مطلب از پت خرید به مشکلات ظرف غذای پلاستیکی گربه ها پرداختیم.

 

بو گرفتن ظرف غذای پلاستیکی گربه

درباره ظروف غذای گربه احتمالا این نکته را می‌دانید که گربه از شما می‌خواهد که هر بار پس از هر وعده غذاییش ظرفش را تمیز کنید و بشویید. در شستن ظرف گربه نباید از مایع ظرفشویی استفاده کنید به این دلیل که گربه‌ها بوی مایع ظرفشویی را دوست ندارند.

آنچه که ممکن است از آن بی‌اطلاع باشید این است که درون ظروف پلاستیکی همیشه مقداری از “بوی غذای قبلی” در آن می‌ماند. این چیزی است که گربه یا بچه گربه متوجه آن خواهد شد حتی در صورتی که شما متوجه نشده باشید. در نتیجه گربه از غذا خوردن در این ظرف بدون هیچ دلیل روشنی برای شما امتناع خواهد کرد و ترجیح خواهد داد غذا را بیرون ظرف بخورد.

پیشنهاد مطالعه: ۱۰ نکته در مورد انتخاب و نحوه آماده سازی خاک گربه

 

راهکار رفع بوی ظرف گربه

بهتر است از ظروف چینی و یا ظروفی با دیگر مواد سازنده به جز ظروف پلاستیکی استفاده کنید. همچنین در صورتی‌که از ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف استفاده می‌کنید بهتر است چرخه آبکشی را یک بار دیگر برای گرفتن بهترین نتیجه انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین غذا برای گربه های دیابتی ؛ رژیم مناسب گربه های دیابت

 

سخن پایانی

 

پت خرید را دنبال کنید :‌
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک‌گذاری
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] پیشنهاد مطالعه: مشکلات ظرف غذای پلاستیکی برای گربه […]

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x